OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY CEKÓW - KOLONIA w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Ceków - Kolonia
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY CEKÓW - KOLONIA
w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Ceków - Kolonia
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ceków-Kolonia Uchwały Nr X/56/2024 z dnia 20 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania „planu ogólnego gminy. Granice obszaru objętego planem ogólnym wyznaczają granice administracyjne Gminy Ceków-Kolonia.
Jednocześnie zgodnie z art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń projektu planu ogólnego gminy Ceków-Kolonia.
Do dnia 29 listopada 2024 r. zainteresowani mogą zgłaszać wnioski dotyczące projektu planu ogólnego oraz wnioski do przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Wnioski na piśmie należy składać w Urzędzie Gminy Ceków-Kolonia, Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres gospodarka@cekow.pl lub za pomocą platformy ePUAP pod adresem http://epuap.gov.pl/wps/portal (skrytka epuap: /2bn51gsk4s/SkrytkaESP) lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy. We wniosku należy podać imię i nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, przedmiot wniosku oraz oznaczenia nieruchomości której dotyczy. We wniosku należy wskazać, czy jest się właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz można podać dane kontaktowe takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. Wzór formularza wniosku dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Ceków-Kolonia - https://bip.cekow.pl w zakładce „Planowanie przestrzenne”- oraz w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Gminy.
Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Urzędzie Gminy, Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Ceków-Kolonia.
Wójt Gminy Ceków-Kolonia
W związku z przetwarzaniem przez Wójta Gminy Ceków-Kolonia danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planowania przestrzennego , prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.3), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Ceków-Kolonia jest Wójt Gminy Ceków-Kolonia
z siedzibą w Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pan Karol Adamek, można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z przetwarzaniem danych. Kontakt: tel. 506 366 906, e-mail: kontakt@karoladamek.pl;
3. Dane osobowe Pani/Pana będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków ustawowych związanych z przyjmowaniem:
- wniosków do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planów ogólnych,
- wniosków o wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu luz z planu ogólnego,
- wniosków o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie lub planie ogólnym,
- wniosków o udzielenie informacji w zakresie zagospodarowania przestrzennego w gminie wnoszonych do Urzędu Miasta
oraz prowadzeniem postępowań administracyjnych w tym zakresie, wynikających z przepisów: ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie zakresu projektu planu ogólnego, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów;
4. Z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji działalności Urzędu Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców współpracujących, w tym: dostawcom usług technicznych, organizacyjnych i prawnych, umożliwiającym prawidłowe zarządzanie oraz realizację zadań statutowych i ustawowych Urzędu Gminy. Dane te powierzane są na podstawie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. W przypadku kiedy projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego/planu ogólnego jest sporządzany przez wykonawcę wyłonionego w drodze przeprowadzonego przetargu, podane dane osobowe będą udostępnione Wykonawcy w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego/planu ogólnego.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
7. Okres, przez który Pani/Pan dane osobowe będą przechowywane – zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisami rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych tj. 5 lat. Numer telefonu, który jest daną dobrowolną, będzie przechowywany przez okres niezbędny do realizacji sprawy lub do momentu wycofania przez Państwo zgody.
8. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne, ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do usunięcia danych – na warunkach określonych w RODO, prawo do cofnięcia zgody,
w przypadku, gdy podstawą przetwarzania była wydana zgoda.
9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania; w przypadku niepodania danych osobowych niemożliwe będzie wszczęcie postępowania administracyjnego w zakresie zmiany przeznaczenia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego, wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu oraz zaświadczenia o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie/planie ogólnym udzielenie informacji w zakresie zagospodarowania przestrzennego w gminie.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również nie będą wykorzystywane
do profilowania.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!